vrijdag 13 juli 2012

Over het uitstapje en de behouden terugkeer van ZigZag


Niet dat er een volgende keer komt (zo heb ik mij voorgenomen), maar zou er een volgende keer komen, dan gaat deze ook mee :-)

.... want al die lege papegaaienbeugels, ik weet niet, maar het zag zo kaal ;-)
Wat ik wel mee had was de ZigZag quilt:

... uhm, daarom was ik dus even stil! Sorry. Voor die tijd had ik het echt MEGAdruk om alles nog een beetje te regelen. En nu zijn de ZigZag en ik alweer terug bij de katten! Roos lag netjes op mij te wachten:

Nadat er een cyste is verwijderd met tot gevolg een grote ritssluiting (helaas geen lipje) in mijn buik, ben ik nu weer redelijk opgeknapt. Ik moet nog rustig aan doen en vooral NIET TILLEN (oh, moeilijk), maar ik heb eigenlijk bijna geen pijn meer, het trekt een beetje, dat is alles. (NB. Stofzuigen mag ook niet, dat werd nog apart genoemd als heel belastend, zo jammer dat mijn lief daar toevallig niet bij was, want hij GELOOFT me niet, LOL)

In het ziekenhuis vonden ze al dat ik zo snel herstelde, en dat kan je mal vinden, maar ik weet wel hoe dat komt! Mijn kleurrijke bedje! Call me crazy (you would be so right, LOL), maar kleur helpt mij, gezellig een kleurrijk tshirt aan om in te slapen en natuurlijk mijn eigen quilt, in plaats van zo'n handdoekachtige fletsgele ziekenhuisdeken, bij míj helpt dat het genezingsproces :-) Zeker weten.

Nu mag ik thuis verder herstellen, en ook daar heb ik hulptroepen bij, haha:

Hele dagen ben ik aan de stoel gekluisterd, met een belangrijke taak: de verwarmde fauteuil te zijn voor deze schatjes. We zijn hard bezig om hier grote stoere katten van te maken, helaas begonnen ze ondervoed en met ontstoken oogjes, maar het is al een stuk beter! En als zo'n opvangkitten je dan met z'n prachtige grote ogen aankijkt, dan smelt je....

toch....
Natuurlijk gebeurt er dan nét iets spannends buiten, maar je krijgt wel een idee
(op de achtergrond een mooie bos bloemen die ik in het ziekenhuis kreeg :-)   )

Lieve lezers, geen reden tot bezorgdheid, ik moet nog even opknappen van de operatie, maar All is well, houdt enkel de website even in de gaten voor de beperkte openingstijden. Ik zal er snel genoeg ook weer zijn, maar voorlopig kan je bij de geweldige hulptroepen ook heel goed terecht (meiden allemaal superbedankt voor jullie geweldige inzet!)! Let op: morgen (zaterdag 14 juli 2012) is de winkel open tot 14.00u!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

17 opmerkingen:

Annelies zei

Merel, heel veel beterschap toegewenst !!!

inge zei

hei Merel,
fijn iets van je te lezen! veel beterschap!

Yvonne aka sommeke zei

Blij dat je er weer bent Merel!
En die schootverwarmerkes zorgen zeker ook voor je verdere genezing : je mag niks doen want je kan ze toch niet op de grond zetten, hé!

Anoniem zei

Hoi Merel, ik vroeg me al af waar je was toen het zo stil bleef op je blog. Fijn te horen dat er geen reden is tot bezorgdheid, al klinkt het best ingrijpend. Veel beterschap gewenst! Groeten, Astrid

katrien zei

Fijn te horen dat het beter met je gaat.
Toch voorzichtig aan hé.
Nog een spoedig herstel.

Martine zei

Beterschap en laat je maar lekker verwennen.

Marina. zei

Mee eens, vrolijke kleurtjes helpen! Van harte beterschap!
Marina.

Anoniem zei

Hoi Merel, ik heb je gemist, fijn dat je er weer bent.
Spoedig herstel toegewenst en groetjes uit Deventer.
Marjan

Miss Steekjes zei

Ik wens je sterkte en een spoedig herstel!

Anoniem zei

Hi Merel,
Ha ik miste je al, begreep er niets van, maar dit maakt veel duidelijk!Merel Welcome back en heel veel beterschap!En die schatjes op jou schoot.... nooit meer weggeven!!
Groetjes Adri.

Anita zei

Ha lieve Merel, ben blij dat je weer zo goed aan het opknappen bent. laat je maar lekker vertroetelen door al die lieve katjes. En de eigenaren.
Liefs anita

Anoniem zei

Elke keer kijken en nee je was er niet maar nu is het duidelijk en wens ik je een spoedig herstel!
Wat een lieve poezen baby's,!
Carla

Anoniem zei

Hai Merel,

Ik vroeg me al af hoe het met je ging (vanwege de afwezigheid op jouw blog); fijn te horen dat het inmiddels beter gaat! Heel veel beterschap. Groet, Bettina

Anoniem zei

Hoi Merel,
Blij dat je er weer bent, het was zo stil op je blog.
Ik wens je een spoedig herstel.
Anita

Carla C. zei

Heel fijn om weer van je te horen op de blog Merel!
In de winkel had ik al wat gehoord en goed te weten dat je aan de beterende hand bent.

Carla C. zei

Fijn weer van je te horen op je Blog!!! Ik was nog in de winkel donderdag jl en daar hoorde ik van je ziekenhuis bezoek. Onze inspiratie-bron is weer aan de beterende hand, heerlijk! (voor jou en ons blog lezende volkje ook:) )

Anoniem zei

Ok ik dacht die is lekker op vakantie. Maar gelukkig voel je je nu wat beter.Als je niks mag doen, kan je misschien veel handquilten en nieuwe dingen gaa ontwerpen.
beterschap.
Marianne de Vries
Lemmer