woensdag 29 september 2010

2x Klaar maar niet af

Tijdens de Bee op woensdagochtend mag ik ook wel eens een paar steekjes doen. Dit is tussen de klanten door, dus opschieten doet het niet, maar uiteindelijk zet het dus wel zoden aan de dijk, kijk maar:


Vanochtend heb ik het laatste hartje geappliceerd, dus de top is nu klaar, nu aftekenen voor het quilten en dan dubbelen en quilten. Ha lekker weer een fase afgerond. Want ik wil deze natuurlijk wel klaar hebben voor de volgende bijeenkomst van de Dolly Quilts. Het volgende quiltje is ook alweer in de maak, want ik moet natuurlijk wel bijblijven!

Of dat nog niet genoeg is heb ik ook het quilten van deze vandaag afgekregen:

Het heeft dus even geduurd (voor zo'n klein quiltje), maar dat komt omdat ik deze alleen tijdens de woensdagochtend bee (één keer in de twee weken) en een enkel keertje op een avond bee heb gequilt. En best intensief voor mijn doen.

Het wordt misschien een beetje saai, maar deze foto is van 20 sec. na de eerste (inderdaad, inspectie!):


Ah, kijk dan ook even in de camera, please???

Nou OK dan als het echt moet...

En ik denk dattie is goedgekeurd, want ze wilde er niet af... Maar uiteindelijk kon ik toch ook wat foto's van de achterkant maken:


en een detail:


Je ziet het twee keer iets klaar, maar niks af :-)
Morgen een biesje snijden voor de English tea en er rond naaien. Vanavond nog even kijken of ik het quiltpatroon op Dolly quiltje 4 (a bird in the hand) kan tekenen. Dus gauw die computer uit zetten!

Groetjes,


Merel 

3 opmerkingen:

inge zei

mooi hoor! en de quilt is al helemaal ingepikt door de kat!

Yvonne aka sommeke zei

Haaa mooi allemaal! Je bent toch goe ijverig bezig!

Katrien zei

Twee hele leuke quiltjes.