maandag 20 september 2010

Helemaal niets

Zaterdag was daar dan eindelijk weer een BB-Bee en een dolly quilt bijeenkomst. Het was heel gezellig en alle aanwezigen hadden hun quiltje van de vorige keer mee, de crazy:

Niet iedereen was gek geworden op de crazy techniek, maar wél iedereen had het hele quiltje afgemaakt (of in ieder geval de top). Dat is dan wel weer het voordeel van zo'n klein quiltje, ook al vind je de techniek minder leuk, het is zo klaar en dus is er toch een stimulans om het af te maken. Zelf vond ik crazy blokken maken ook nooit zo leuk, maar ik kwam er achter dat ik deze kleine blokjes wél leuk vond om te maken. En ook het per blokje in één kleur blijven is mij bevallen, dus wellicht dat ik met deze techniek in die kleine blokjes nog eens mijn scrapbasket ga aanvallen :-)

Na het showen van de quiltjes van vorige keer gingen we aan de gang met de opdracht van deze keer, applicatie. Door alle drukte van afgelopen weken had ik mijn voorbeeld niet helemaal afgekregen, maar ik heb plechtig beloofd dat ik hem volgende bijeenkomst wel af heb.


Na alle drukte en slechts een enkel weekenddagje vorige week had ik mezelf beloofd dat ik dit weekend niets hoefde te doen. Maar ja, helemaal niets aan het huishouden doen kan natuurlijk ook niet, anders heb ik geen schoon goed en bordjes meer en je moet de stofzuiger natuurlijk ook niet laten vergeten wat zijn taak is. Daarnaast was de koelkast ook een diepe lege echoput geworden, dus toch maar even het HH opgepakt.
De leukere dingen van het HH zijn toch wel zo nu en dan een culinaire uitspatting hebben met veel te veel calorieën. 

Je zal maar jarig zijn en van chocolade houden :-)
(nee niet ikke dit keer, maar wel iemand die hem verdiend heeft!)

Nou ja verder heb ik de opgenomen Formule 1 race van vorige week eindelijk gekeken, jammer dat Button net niet de bij de start mooi bevochten eerste positie wist te behouden, maar ja, je kunt niet alles hebben. Ik heb dit weekend ook 1100 pagina's gelezen en weer 2 boeken uit (vorige week was mijn boek 665 pg) en vérder heb ik echt helemaal niets gedaan hoor! Met een kat op schoot :-)

Groetjes, 


Merel 

5 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Hmm, dat is hier lekker, lekkerder, lekkerst!

katrien zei

Leuk de quiltjes te zien.
En lekker chocoladetoetje.

Marielle zei

jammie jammie dat ziet er lekker uit, zowel de quiltjes als het lekkers

Anoniem zei

Het water loopt me in de mond.
misschien het recept er de volgende keer bij.

Birdblocks zei

Hallo Anoniem,

Voor deze culinaire creatie geldt, net als voor alle andere baksels uit mijn keuken, het recept staat op de achterkant van de doos :-)

Groetjes, Merel