zaterdag 14 mei 2011

Tuin

De Buiktuin in dit geval. Waaat? de Buiktuin. Dat is de kinderboerderij in Amsterdam-Noord, langs de buiksloterdijk, dus vandaar.(het kan erger hoor, we hebben ook het buiksloterwegveer, dat is het pontje dat recht over gaat achter het CS).

Goed de kinderboerderij dus, daar ben ik dus morgen de hele dag te vinden, want er is feest en rommelmarkt! Dus kom je ook? Altijd gezellig. En als je je afvraagt wie toch al die lootjes van de loterij zo netjes heeft gevouwen en in enveloppen gedaan?.... (maar ik was niet alleen hoor, we zaten gezellig met een aantal). Het begint (geloof ik) om 12 uur 's middags. (kijk ik ben er eerder om te helpen met voorbereidingen, dus ik weet het niet precies...)

Dus komt allen! en koop een (paar) lootje(s), hoewel een donatie natuurlijk ook welkom is! en geniet van het feest en de rommelmarkt! Tot morgen!

En een blogje zonder plaatjes is geen blogje, dus:
Je kan duidelijk zien waar deze gemaakt is hè, want het staat er in schaduw op! Dat zag ik pas toen ik de foto's op de computer terug zag, maar ik vind het er wel erg grappig uitzien.

Je ziet de leuke jaren vijftig-achtige serie waarvan ik in februari het quiltje maakte...
...naast een zojuist binnengekomen serie met zomerse stofjes in kleurtjes en combinaties waarin ik meteen al een paar quiltjes zie in de stijl van Sarah Fielke. Deze stoffen doen me echt denken aan de kleurenl van haar quilts.
oh, die met die bloemen/tegeltjes-achtige structuur, en oh die cirkels en oh... en ...ach laat ik mijn mond maar houden, geniet er zelf maar van :-)


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: