zaterdag 26 mei 2012

Over héééél weinig :-)


Lekker hééél weinig doen, dat hoort bij vakantie, toch? En dan die warmte, daar moet ik altijd even aan wennen voordat ik weer wat actiever word, dus dat is heel mooi gepland zo in mijn vakantie. Zo nu en dan een steekje, ik heb de naaimachine nog niet eens aangeraakt :-)

En lekker veel lezen, eindelijk heb ik weer eens een boek opgepakt.

Het gaat over breien, maar verder zou het gewoon een bee kunnen zijn. Het is een leuk verhaal met aandacht voor de vrouwen van de bee, op zichzelf en de steeds meer verweven interactie tussen hen. Een aanrader, want zo herkenbaar om door je hobby verbonden te zijn :-)

Aan de foto's kun je natuurlijk wel zien waar ik dit allemaal (ha ha, het voornamelijk niets doen) doe :-)

Oh ja, zaterdag had ik nog speciaal bezoek in de winkel, erg gezellig! Hing er ineens een bouwproject voor het raam, LOL. Wil je het zien? ga hier maar even kijken!

Wil je de winkel bezoeken, dat kan vandaag (zaterdag 26 mei) en komende woensdag(30 mei) en zaterdag(2 juni), daarna is alles weer normaal (hoop ik, en voor zover dat woord überhaupt van toepassing is, LOL)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

inge zei

geniet maar van je vakantie!

Anoniem zei

Hi Merel,
Lekker genieten van je vakantie en vooral doen waar je zelf zin in hebt!!Daar gaat het toch om als je vakantie hebt nietwaar?!
Trouwens die produtie van quilts, van jou, die lag zo hoog dat jij volgens mij de komende 10 jaar op je lauweren kunt rusten hahahaha!!
Hee rust maar lekker uit,de zon is ons goed gezind dus genieten!!
Groetjes Adri.