vrijdag 4 mei 2012

Over wind


De top is af, op de 2e rand na. Die ga ik uitkiezen nu de rest in elkaar zit, dan zie je toch het beste welk effect de randstof heeft.

Maar eerst even en foto van het geheel tot nu toe, dacht ik.

Dat viel even tegen, LOL

Het waaide....
 
... iets meer dan ik dacht :-)

Zondag gaan we met een bus vanuit de Zaanstreek en Amsterdam naar de OEQC in Veldhoven (quilttentoonstelling), voor iedereen die last minute nog mee wil, er zijn nog een paar plaatsen, meldt je voor zaterdag 17.00uur aan of kom op de bonnefooi op tijd naar een van de opstappunten. Je vindt de gegevens op de website.

Voor iedereen die zich allang heeft opgegeven, als het goed is heb je een email ontvangen met je instapkaart. Heb je die niet ontvangen stuur mij een email (voor zaterdag 17.00u) en dan stuur ik het nog een keer. Zorg er wel voor dat de emails van Birdblocks niet in je spamfilter verdwijnen!

Dat geldt trouwens voor iedereen die graag emails van ons wil ontvangen, of zelfs een email van ons verwacht (en die niet krijgt): zorg dat je ons emailadres op de zogenaamde white-list zet, als veilig markeert, enz, enz. Ik hoor zo nu en dan wel eens van iemand dat ze onze berichtjes niet ontvangt, en dat zou best eens heel goed daardoor kunnen komen!

Groetjes,

Merel


 www.birdblocks.com

5 opmerkingen:

Elly L zei

Wat een prachtige kleuren. Super

Francis Paul zei

mooie quilt Merel!

Anoniem zei

Hi Merel, dat ziet er mooi uit wat een plaatje!!
En veel plezier gewenst in Veldhoven, ik ben er al geweest het is de moeite waard dus geniet ervan.
Groetjes Adri.

Quibi zei

Hij ziet er geweldig uit!! Ben benieuwd naar je tweede rand.

Anja.M zei

Wat een mooie quilt top.
Zo wapperend in de wind ziet erg leuk uit.
Quilt groetjes Anja.