vrijdag 2 mei 2014

Over samenwerken

Herinneren jullie je nog dat ik schreef over project Doos? Hier is een linkje naar voorgaande berichtjes. De dames zijn lekker door gegaan met hun blokjes! Zelf kijk ik zo nu en dan verlekkerd onder het deksel van mijn doos, maar veel meer dan dat kom ik voorlopig niet aan toe.

Wat jammer is want foto's van de andere deelnemers zijn wel inspirerend om er mee aan de gang te gaan. Zoals bijvoorbeeld het quiltje van Riet:

Die is prachtig geworden, en hij staat ook zo mooi op haar paarse Dear Jane. Een subtiel ander kleurschema maakt dat ze mooi bij elkaar passen, maar wel allebei een eigen karakter hebben.

Om hem nog even eigen aandacht te geven hier nog een plaatje waarbij hij op de achterkant van Janie ligt, even  wat minder afleidende blokjes (die ook zo leuk zijn om te bekijken):


Wil je de Dear Jane van Riet nog even bekijken, die heb ik in dit blogje uitgebreid op de foto staan.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

waarschijnlijk zitten jullie nu gezellig allemaal koffie te drinken , fijne zaterdag
Schitterend quilt
Fijn weekeinden en groetjes uit Zweden