zaterdag 12 juli 2014

Over een heerlijke dag


Van de week ben ik samen met Elly en Bryony (geen blog) op pad geweest. Voor mijn gevoel heel Nederland doorgescheurd, maar als je dan op de kaart kijkt valt dat reuze mee :-) Natuurlijk bedacht ik me pas bij het allerlaatste evenement van de dag om foto's te maken: het dessert! Een 'torentje van 2 soorten chocolademousse met kletskoppen' Het was heerlijk, ondanks de spuitbus-slagroom, maar de gele 'çhoco-mousse' vond ik niet zo choco en wel heel erg zoet. Maar of ik dan volgende keer de creme brulee met steranijs zou kiezen.... want Bryony vond hare wel erg lekker, maar de anijs was niet al te dicht in de buurt geweest (heeft ze niet geproefd). Ah, well, maakt niet uit, het was maar een toetje na een gezellige dag.

We begonnen in de quiltwinkel in Zwijndrecht, waar we heel gezellig werden ontvangen. Daarna reden we door naar Den Haag om even de groetjes te doen aan Evy en Petra

Ik heb zelfs nog wat gekocht !

Mandala's om in te kleuren... Ja of natuurlijk om te gebruiken als quiltinspiratie :-) in Zwijndrecht.
En een paar schatjes van lapjes bij het quilterspalet... moet kunnen toch, ha ha. Even mijn Frans ophalen très bon en de niet te vermijden rood-witjes, eens word het een quilt, rood/wit of (of en) rood/wit/blauw...

Toen ik dit wasrekje zag moest ik stiekem wel even lachen...

... WK voorbij,
wasje gedaan,
netjes op een stapeltje,
voor het volgende oranje evenement :-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

1 opmerking:

Miranda zei

He hallootjes Merel,
Dat fototje van het toetjes...hmmm wat een feest! Lekker genoten dus hoor/lees ik al... alles goed daar? Groetjes