maandag 15 maart 2010

Flying geese update 14

De sneltrein neemt in snelheid af. Het lijkt meer een stoptrein te worden. Ook deze week heb ik maar twee rijtjes weten te produceren, maar het moet geen moeten worden. Ik had het gewoon druk afgelopen week. 



Toch had ik vandaag nog wel wat meer onder handen:

Het brood ligt te rijzen, en....

Een zwarte bessen/bramen taart is ook in de maak. Heerlijk genieten en ik hoop dat ik komende week wat productiever ben met lapjes (hoewel als ik in mijn agenda kijk...)

Dan heb ik nog een leuk nieuwtje: Mijn vriendin Marion is ook een blog gestart, dus gaan jullie allemaal even kijken op Marion's Blog?

Groetjes,

Merel

2 opmerkingen:

inge zei

toch weer een paar geesjes erbij! en leuk dat Marion nu ook een blog heeft, ik 'ontdekte' het gisteren! super!

Yvonne aka sommeke zei

Is de bessen/bramentaart klaar? Dan neem ik een stukje! ;-)
Enne, ook een stoptrein gaat vooruit, hé!