woensdag 1 december 2010

Making rainbows

Liet ik jullie hier al eens zien hoe zo'n regenboog ontstaat. Ondertussen moest ik al weer regelmatig nieuwe zuurstokken maken. Zo ook vandaag :-).

En dat is toch wel een lekker klusje als het buiten sneeuwt(!), waah het is pas 1 december. Mij toch eens benieuwen wat voor een winter we krijgen!

Vandaag is de SUPERSALE gestart!
Zo zag de tafel er vanochtend uit:


... en ik kan je zeggen dat er nu al het een en ander weg is en een paar planken behoorlijk zijn uitgedund! Dus wees er snel bij, OP=OP. Minimale afname 1/2 meter en oplopend per 1/2 meter! Prijs per meter is slechts € 9,=

Wil je op basis van deze foto iets bestellen, dat mag, als je me kan uitleggen om welke het gaat :-)
Vermeld dan in ieder geval de kleur(-en) en eventueel de X-ste van links, in het blauw/paarse rijtje, ofzoiets, LOL
(graag per email)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: