donderdag 22 juli 2010

Jubellied op de regenboog

Kijk hoe prachtig...

het ligt nonchalant zo op tafel, mooi te wezen.

Om vervolgens dit te worden:


En dat gaat zo:







Gasp, past dat wel, die felle blauwe? Dat vraag ik me vaak af bij het laatst toegevoegde lapje, maar als je dan de volgende er weer op legt...




Ineens één enkele groene bij die mooie reeks, maar met deze erbij:...


...denk ik ineens weer jummie ik zou er zo een quilt van willen maken...


En hiervan ook, zo mooi, koel en fel, zucht (als ik nou nooit meer hoefde te slapen...)


En dan ineens komt de warmte...




oh, coral (koraal) mijn lievelingskleur!


En de rode maakt het rijtje compleet!

Genieten jullie ook zo van de regenboog?


Dan vroeg Yvonne van de week toen ik mijn wikkelrokjes liet zien, of ik die tweede wikkelrok zelf had gepatcht? Nee, hoor, maar het is wel 'echt' patchwork en alle naadjes zijn afgewerkt. Je kunt het bij de meter kopen...




Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Yvonne aka sommeke zei

Kleurig zuurstokje!
En de wikkelrokstof is handig zeg!