vrijdag 3 februari 2012

Het is hier gezellig!

 
Oh, girlz wat was het vroeg vanochtend :-) Gelukkig had de opbouwploeg al lekker veel werk verzet op de standbouwdag gisteren. En wat leuk is het dan om je 'eigen' stand zo te zien staan als je binnenkomt. Al bijna af...nog even de laatste dingetjes ophangen en klaar voor de opening.


Het is altijd weer leuk om alle beursbezoekers te ontmoeten. We zien natuurlijk veel mensen die ook regelmatig in de winkel komen, maar ook zo veel anderen, nieuwe mensen, oude bekenden, en van die mensen die je onderhand goed hebt leren kennen omdat je ze op alle beurzen ontmoet. 

 

Ons standje staat er weer mooi bij, al zeg ik het zelf. Alle lapjes in de bakken hebben we ook achter ons hangen, zodat je een groter stuk ziet, en het effect vanaf een afstandje.

De top van de Indian Summer hangt aan de ene zijwand en de ZigZag aan de andere kant.

Het ministukje van het volgende quiltje waar ik mee bezig ben hangt er ook hoor, maar het is wel even zoeken :-)
Dit is een zesde deel van wat het wordt, maar dat laat ik volgende week nog wel even verder zien (hoop ik, LOL, want dat betekent dat ik er verder mee ben gekomen :-)   )

En ook het middendeel van de grote ster van het ontwerp van Sarah Fielke is mee:
Kijk het patroon wat het moet gaan worden hangt erbij! Alle punten moet ik dus nog maken, en omdat ik de lapjes goed wil verdelen zal ik die allemaal tegelijk op de designwall moeten gooien. Stom hè, maar dat maakt dat ik er tegenop zie om te beginnen. Ach, komt ook wel weer.... Een goede ademteug en dan, hup, in het diepe...

 

Je kunt ons nog 2 dagen hier in Vijfhuizen vinden! Kom je ook?, het is hier gezellig!

Groetjes,


Merel

7 opmerkingen:

Erica zei

als het weer mee wil werken kom ik morgen even langs!

inge zei

veel plezier en veel verkoop gewenst! groetjes uit Pops!

katrien zei

Veel plezier daar op de beurs.Jammer voor ons een beetje te ver.

Anoniem zei

Het ziet er weer prachtig uit! Veel suc6!!!

Lieve groet,

Carla.

Johanna Zweden zei

Mooi je stand, veel plezier
Leuke foto van jullie 2tjes
Fijn weekeinden groetjes Joke

Ellie zei

Wat ziet het er prachtig uit!
Veel plezier en succes.
Groetjes, Ellie

Anoniem zei

Hi Merel,
het was gezellig!!!Mooie stand, alles gisteren gezien en natuurlijk niet met lege handen naar huis!Zeker de moeite waard!
Groetjes adri.