zaterdag 17 november 2012

Over kerstplaten



Dit weekend ga ik mijn kerst CD's eens opdiepen :-) Ik weet het Sinterklaas komt net het land in, maar ik wil zo graag mijn kerstquiltje afhebben tegen de kerst, en dan is het toch wel slim om nu te beginnen! Bovenstaande stofjes zijn zondag slachtoffer van mijn rolmes en machinenaalden ;-)


In de winkel ben ik ook alvast in kerstsfeer gegaan.
Kerstblikjes en snoeperige zuurstokken (rolletjes van 12 lapjes in de afmeting +/-25x27cm)


En toen had ik de smaak te pakken en koos een paar selecties om F8 (Fat Eights) bundeltjes van te maken...


Van deze set zou ik ook zo graag wat maken.... Maar laat ik eens met één kerstquilt tegelijk bezig gaan dit jaar, LOL.


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Merel,
gave stofjes hoor,zit nog helemaal "in mijn tuin"als je snapt wat ik bedoel!Kom wel showen als ie nog wat verder af is,
groetjes Adri.