vrijdag 30 november 2012

Over krullen

Ohhhh... over een paar weken is het al kerst! Leuk, gezellig, ik ben mijn Jamie (Oliver) magazine al aan het spellen voor wat gezelligs tegen die tijd. Maar eerst moet er nog een quiltje af! Deze lag al gesandwicht klaar, maar wat zou ik er nou eens in gaan quilten....



Toen ik hem onder de naaimachine schoof wist ik het nog niet. En toen maakten mijn handen ineens dit, en het bevalt me wel :-)


De driehoeken ga ik langs de ditch quilten, want ik wil wel dat de mooie wollen vulling die erin zit opbolt. Bovendien is ie dan misschien nog voor kerst 2020 af, LOL

Oh, ik zal hem nog even in z'n geheel laten zien:

jaha, hij is nog geen meter groot ;-)

Ik blogde eerder over deze quilt, hier en hier. En hier ligt ie op het stapeltje klaar ;-) Een stapel gesandwichte werkjes. Gelukkig is er nu nog maar één niet gequilt bij, dus het wordt toch nog wel eens wat met mij!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel erg mooi!
Groeten, Astrid

inge zei

komaan Merel, die moet toch af hé met kerst 2012!

Yvonne aka sommeke zei

Hup, hup, hup! Yes, you can!
Schitterend quiltpatroon dat uit je handen kwam!