vrijdag 4 december 2009

9 Dozen!

Ja, je leest het goed 9 dozen kwamen vandaag binnen. Dat had ik al van de transporteur gehoord. En ik dacht nog 9? zoveel had ik toch niet besteld? (bijna) geen vullingen dit keer, die nemen nogal wat plaats in. Nou ja, ik zie het wel. Het werd me duidelijk, er kwamen wel 6 kleine doosjes en drie 'normale' maat dozen binnen, het had ook in 4 misschien 5 (normale) dozen gepast... Nou dat geeft evengoed wat rommel hoor alles uitpakken, karton en plastic meteen scheiden (plastic in een wilde worp de keuken in, dan aan het eind alles in een keer bij elkaar pakken, dozen meteen plat, anders verdwijn ik erin):










Kijk zo ziet een doos eruit als ie nog vol zit:

Ja heel veel zit er los in, het is een hele uitzoekerij, maar zo leuk. Pakjesavond in het groot, behalve dan de rekening die er bij zit ;-)
Komen jullie snel kijken wat ik allemaal heb uitgepakt, stapels nieuwe boeken, patronen, linialen, handige dingetjes en aftekenmaterialen.

Deze wilde ik jullie in ieder geval niet onthouden énige metalen kistjes in twee verschillende designs van Singer met prachtige afbeeldingen uit de jaren 30 en 50 erop, voor het bij elkaar houden van al je spulletjes:


Misschien vertel ik morgen wel verder over andere nieuw binnen gekomen spulletjes. Oh, ja de 'Paws to quilt' patronen zijn binnen, van dat poezenquiltje dat ik laatst liet zien! Tot gauw,



Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: