maandag 21 december 2009

Flying geese update 3


Update 3 alweer, dat gaat snel, net als de strook, deze strook is nu af en 1 meter lang. Dit keer heb ik de bovenste 5 punten toegevoegd, van blauw naar blauw.
Zie je die kattepootjes in de sneeuw? die zijn van buurkatten, mijn eigen katten houden niet van in de sneeuw lopen, ze blijven lekker binnen en op de smalle sneeuwloze randjes vlak langs het huis!


Dit keer heb ik zitten naaien op mijn featherweight, dat maakt dat ik nu op drie van mijn meest gebruikte machines heb gewerkt. Heerlijk die paperpiecing techniek, het maakt niet uit op welke machine ik werk, dus ik kan het altijd meenemen. Kijk in kerststemming met mijn geïmproviseerde speldenkussentje, LOL.

Zaterdag lag er een kaart van mijn Secret Santa op mijn mat en vandaag kwam de postbode het bijbehorende pakketje brengen! Helaas kan ik niet inloggen op de lijst waarvan deze Santa lid is, dus ik kan het haar nog niet melden;-( Morgen maar even kijken of het dan lukt.

Groetjes,

Merel

1 opmerking:

Katrien zei

Leuke geesjes heb je weerom gemaakt en dit met je prachtige machientje.
Laat je hier ook je kadootje zien ? ben wel benieuwd.