donderdag 5 december 2013

Over boeken: Modern patchwork


Dit boek van Elizabeth Hartman is al een tijdje uit. Maar ik laat het toch zien, want het is een van mijn favoriete boeken.


De projecten die erin staan zijn net iets moeilijker dan gemiddeld, dus het is een geweldig boek als je wat meer uitdaging nodig hebt. En het is natuurlijk helemaal in de stijl van de MODern quilt movement.


Ook gepatchte achterkanten worden laten zien (en uitgelegd) en er zijn ook bij elke quilt alternatieve kleuren en ideeën toegevoegd.


Kortom een heerlijk bladerboek, waarbij ik niet moet kiezen welke ik maak, maar eerder in welke volgorde ik ze (allemaal) zou willen maken ;-)

N.B. wil je dit boek bestellen, dat kan (met een emailtje naar Birdblocks), maar het is momenteel niet op voorraad. Levering kan een paar weken duren.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Rosa zei

Your book looks great.Have fun reading it!