zaterdag 14 december 2013

Over MOD Stash en regenbogen

In verband met de wijzigende verzendkosten in het nieuwe jaar heb ik de MOD Stashclub een beetje aangepast. Het komt namelijk veel gunstiger uit als ik 5 lapjes per keer verstuur. Dus om de verzendkosten niet teveel de pan uit te laten rijzen, gaat de club volgend jaar verder met setjes van 5 lapjes per maand.
(N.B. de foto's op de webpagina zijn nog niet gewijzigd, want ik moet even wachten op goed foto-licht, het is veel te snel donker deze maand, ik vergeet steeds op tijd foto's te maken, LOL)


Op verzoek heb ik ook een MOD regenboogset samengesteld. die bied ik in twee delen aan. Dus je kunt kiezen uit een set warme kleuren van 7 lapjes, en/of een setje koele kleuren. Kijk voor alle mogelijke afmetingen en prijzen onderaan de pagina van de MOD Stashclub.



Leuk voor onder de kerstboom. (Of hoeven jullie niet zelf je eigen pakjes te kopen en in te pakken, LOL. Dan kan je je liefhebbende pakjesgever natuurlijk altijd even een verwijzing geven naar die leuke pakketjes :-)  )

Groetjes,



Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking: