dinsdag 10 juni 2014

Over een feestje

Afgelopen weekend was ik op de trouwerette van de broer van mijn Lief. Tot mijn grote verbijstering ben ik helemaal vergeten om foto's te maken, behalve dan van het boeket:


... en de taart:

Ik heb niet één foto van het bruidspaar gemaakt. Dat is niet zo heel erg, want er waren een aantal fanatiek klikkende mensen op de dag, dus die foto's zal ik nog wel zien. Bovendien was ik er 'live'  ;-)

Voor deze grote dag moest ik natuurlijk zelf ook een beetje netjes (oef). Dus heb ik mijn Ikat-lap, die ik afgelopen winter op Bali kocht, voorzien van wat figuurnaadjes en afwerknaden:

Ik draag het met het kanten jasje dat ik 2 jaar geleden al (ook op Bali) liet maken. De foto's van de dag zelf waarop ik een rood hemdje eronder draag waren mislukt, dus deze foto van een dag later is voor de winkel genomen (door Elly)


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Hilde zei

Wat chique zeg!
Groetjes