zaterdag 27 december 2014

Over een emmer, blokjes en sneeuw

Allereerst even de mededeling dat de winkel vandaag (27-12-14) gesloten blijft vanwege de sneeuw!

En dan het cadeau dat ik onder (nou ja naast) de kerstboom vond:


Ja inderdaad, een emmer(!) chocolade :-)

De inhoud... ruim een meter lekkers.

T kwam namelijk zo... er lag al een paar dagen een cadeau onder de kerstboom van mij. Ik denk dat de vermoedde ontvanger een beetje zenuwachtig werd, maar hij wist niks voor mij.... Snap ji het, snap ik het, maar goed hij wist niks. Dus ik gaf hem een hint, die begon met een doos, of een pak, of een emmer chocolade :-)
Nou dat is dus gelukt HA HA! Ik zit voorlopig goed als het op snoepen aankomt.

Voel je vrij om dit bericht aan een ieder te laten lezen die het ook 'niet weet' :-)

Gisteren heb ik mij heerlijk bezig gehouden met zorgen dat hier geen chocoladevlekken op kwamen:

Blokjes voorbereiden...

Het is wel opvallend dat het voorbereiden, blokje uitzoeken stofjes kiezen en snijden, veel meer werk is dan het uiteindelijke naaien. Maar ja het uitzoeken is natuurlijk het leukste klusje wat er is.


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

2 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Wow, daar zou ik de kerstboom speciaal voor neer gaan zetten!

Marina Brito de Campos zei

12 x een Chocolade blok van de maand?