donderdag 28 mei 2015

Over uiltjes en stippen

En ik bedoel niet uiltjes knappen, maar naaien natuurlijk. Ik kreeg twee series met uiltjes in de hoofdrol binnen. En ik laat ook meteen de niet te versmaden Flurry stippen van Dashwood studio zien.

eerst deze serie van Makower:

Het zijn er zo veel, ik zoom even in:


Met uiltjes, bosdieren, een geschetst ruitje in verschillende bijpassende kleuren, herten, paddo's, bomen, vosjes en blaadjes, is deze serie prachtig in een bosthema. De serie heet dan ook Forest Friends.




Een totaal andere uitstraling, maar daarom niet minder leuk:


Birdwood, een heerlijke zomerse serie met uiltjes, toon op toon bloemen, een randstofje, kleurige bloemetjes, medallions, een lichtgroen takje en paisley-bloempatronen. Zou ik zo weer zo'n 1-hour basket van het vorige blogje van maken!


Daar word je toch vrolijk van, die melige uiltjes?

En hier de beloofde Flurry:

Dat moest natuurlijk wel een uitgebreide regenboog aan kleuren worden!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

2 opmerkingen:

Anoniem zei

WoW mooi merel!
Wat een vrolijke stoffen, volgens mij zijn ze nog mooier als je ze in
het echt ziet hihihihi.
Reisje Amsterdam dan maar....hihihihihi
Groetjes Adri.

Jantine Urban zei

Oh hou op, die eerste serie... wat zijn ze schitterend!