donderdag 24 februari 2011

Je ziet het niet....

 ...maar er is wel werk verzet hoor. Echter het zijn alleen wat quiltlijntjes en dan nog op 1/4 inch van de naadjes, dus er valt niet zoveel te laten zien. Kijk hij hangt klaar voor de volgende paar quiltlijntjes:
Ik heb soms 's ochtends 10 minuutjes over (ja, dan heb ik eigenlijk de pont gemist, die om het kwartier gaat, dus dan heb ik zo'n 10 minuutjes over). En als ik er 's avonds aan gedacht heb om alvast het juiste garen in te rijgen in de machine, dan kan ik net een paar stiksels doen. En zo komt ie dan toch een keer af. Nu nog niet hoor, ik ben op de helft van de helft. (de helft van de horizontale naden is gedaan, de verticale naden moeten nog) Dat wil zeggen: als ik er niet nog wat stiksels aan toe wil voegen, als dit eenmaal gedaan is :-)

Ondertussen heb ik een hart gemaakt voor de hartenruil van Katrien en ben ik druk in gevecht met de volgende Dollyquilt, LOL. Nee hoor, het was even zoeken, maar ik heb nu toch een trucje gevonden waardoor ik hem netjes in elkaar krijg :-)
Volgende week zaterdag is de bijeenkomst, dus daarna zal ik het quiltje laten zien, inclusief mijn oplossing voor de constructie. Wat het probleem was, en de oplossing blijft nog even geheim.

Ook quilt ik nog steeds wat aan het lapje met de Kaffe Fasset snippers, dus er gebeurd heus wel wat...

En om nog een plaatje in dit blogje te hebben:
Hebben jullie deze wel eens gezien?

Iron-on Love labels. Lieve labeltjes die je op je werkstuk (het hóeft natuurlijk geen quilt te zijn) vast kunt strijken (of met een paar steekjes vastzetten). Vul je naam in op de 'designed by....' of kies de juiste tekst voor baby of kind. E zitten vier labeltjes in een pakje.


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Shirley zei

Die quilt is groter dan ik dacht, leuk fleurig. Die labeltjes zijn handig, ook om zo als cadeautje te geven.