maandag 14 februari 2011

Love is....

...net zo lang mauwen en voor mijn voeten lopen tot ik rustig op de bank ga zitten, zodat je op schoot kan!

Van de week kocht ik dit hart voor mijn verzameling (daarover een volgende keer meer), en toen ik er een lint aan wilde maken kwam Roos even neuzen (ja letterlijk, zo werkt dat bij een kat) wat dat nu weer was. Dit was wat ik zag:

Ik probeerde het meteen ook met Thorgal, maar die was minder geïnteresseerd:
Verder vraag ik me in het kader van vandaag af:

LOL. In het boek wordt eerst geconstateerd dat er een vrouwenoverschot is in Londen. Vervolgens ontdekt de vrouwelijke hoofdpersoon per toeval, terwijl ze voor haar werk daarheen wordt uitgezonden, een plaats in Schotland waar een verhouding van 1(vrouw) op 16 (mannen) is. En dat levert natuurlijk allerlei hilarische toestanden op. Ik vod het leuk om te lezen! (NB. het boek op de foto is Engelstalig, misschien is de titel in het Nederlands niet te vinden of met een hele andere titel)

Ik vertel van de week nog wel even over mijn belevenissen in Vijfhuizen (niets speciaals hoor), maar ik ben nu nog een beetje aan het bijkomen en kruip zo weer met boek en kat op de bank. Zelf moet ik nog een beetje bijkomen en de katten hebben me dit weekend zo weinig gezien, die hebben het ook wel verdiend!


Groetjes,


Merel

 www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

goof zei

Ik wil je even zeggen, dat je een ontzettend lief mens bent!!
Bedankt voor het gastvrije welkom op de zondagmorgen, het was een echte opppepper!
:o)

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een prachtige foto's van je katten.
groetjes Elly