donderdag 22 maart 2012

Over voorjaar...

... of Pasen.
Omdat ik ze zelf ook zo leuk vind heb ik weer een puzzel gemaakt. Het is de onderste foto, dus je weet wat je te wachten staat :-)


De stippen die als achtergrond dienen zijn inderdaad eivormig, dus er is niets geks met je beeldscherm aan de hand ;-) (en ze zijn er ook in rood en zwart/wit)

Het zonnetje vertelt dat het voorjaar in aantocht is, en daar hoort natuurlijk ook een beetje paassfeer bij. Omdat er ook nog wat van gemaakt moet kunnen worden heb ik alvast wat bundeltjes gemaakt met paasprintjes. Ik word er helemaal vrolijk van, jullie ook?

Dan kwam ik deze stof nog tegen in het rijtje bij de scanner. Oeps! Helemaal over het hoofd gezien bij het maken van de  foto's van gisteren :-)

De cirkelstof is er dus ook nog in het donkerblauw! En zie je die prachtige regenboog er naast... ook nieuw binnen.

Jannie kwam de cirkelstofjes vandaag meteen halen en koos overal een effen bij:

Dan ligt het vast klaar voor als de inspiratie komt, zei ze!
(en als je nog een stukje van deze donkerblauwe wilt, Jannie, dan hoor ik het wel...)

Nog even een plaatje Pasen, gauw beginnen, voor je het weet is het zover!



Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

inge zei

wat doe je me aan met die puzzels!

Mieke zei

weer een gelukt, het gaat steeds sneller!

blijven maken hoor
groetjes Mieke

Yvonne aka sommeke zei

Oef, dat was een beetje een gemeen puzzeltje! ;-)