woensdag 26 juni 2013

Over oude quilts en genieten


Jullie hebben vast allang bij Elsbeth, Josephine en Annelies gelezen dat ook ik afgelopen zondag de tentoonstelling in Westervoort heb bezocht. Wat een schattig gebouwtje is dat.

Ja hoor! Ik was er ook, eens kijken of ik nog wat andere quilts voor jullie gefotografeerd heb :-)

Gelukkig (natuurlijk heb ik veel, heel veel foto's gemaakt, maar Josephine heeft gewonnen, ik had er 'slechts' 83, hihi)
Ik houd van simpele ontwerpen, zoals deze hier boven, of die hieronder, ook helemaal blij kan ik daar van worden:




Simpele kleuren vind ik blijkbaar ook geweldig, want ook deze vind ik jummie.

Maar ik sta natuurlijk net als iedereen versteld van deze:

Mijn eerste twee vingerkoontjes van mijn wijsvingers meten (toevallig) precies 5 cm, deze blokjes zijn dus zo'n 7 cm, WAAAAHHHH. Gelukkig is het niet zo'n heel groot quiltje. Maar of dit nog niet genoeg is, is dit de achterkant:


blokjes van 5 cm dit keer. Een dubbelzijdige quilt dus!

Ook op de terugreis was het weer heel gezellig in de auto en het toilet van Elsbeth is echt heel leuk, en ook de hondjes van Josephine zijn leuk ;-)



Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Saskia Smit zei

5 cm is wel heel erg klein. Ik voel een uitdaging prikkelen, maar ga er niet aan toegeven....dit jaar is een afmaakjaar.