zaterdag 29 juni 2013

Over dozen

En de vraag WAAR zijn mijn foto's? Eerst maar eens kijken of deze nieuwe foto's werken :-)

LET OP: as. dinsdag 2 juli en woensdag 3 juli 2013 is de winkel gesloten!



De laatste opdracht van ons Amsterdam Noordse dozenproject was gemakkelijk! Nine-patches, 5 donker en 4 licht. De lichte stofjes werden aangeleverd, en of we zelf lekkere felle printjes wilden toevoegen. Nou dat is voor mij niet zo moeilijk. Sterker nog ik had nog een doosje met vierkantjes in de juiste maat staan van mijn 10-jaren project Red squares. Altijd makkelijk.

Nou ja dat zeg ik nu wel, maar de lichte lapjes waren geknipt met een naadje van 5 mm, en ik werk op de naaimachine graag met een naadje van 7,5 mm, omdat dat precies onder mijn voetje past....



Dat is wel op te lossen hoor! Ik heb gewoon steeds de lichte lapjes exact in het midden van de donkere gelegd. Voor de zekerheid naaide ik met de witte boven en ik kwam, met het naaimachinevoetje als geleider steeds netjes uit op de voorgetekende lijntjes van de lichte lapjes, dus mijn trucje werkt ;-) Het ziet er alleen wel een beetje rommelig uit, dat die witte lapjes terugliggen van de gekleurde printjes, maar dat is slechts naadtoeslag :-) het komt echt goed

Degene voor wie deze blokjes zijn houd van katten en zij past ook altijd op mijn katten als ik weg ben (Waarvoor Dank!), dus ik vond het wel geinig om in alle blokjes een kattenlapje te stoppen.

Ik ben toch eens benieuwd wat ik in mijn eigen doos terug vind....

En ja hoor, miracles happen, de foto's zijn terug ;-)
Zoals Catweazle al zei Elec-trick-ery...

LET OP: as. dinsdag 2 juli en woensdag 3 juli 2013 is de winkel gesloten!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Gelukkig zijn je plaatjes er weer. Ik dacht al dat het aan mijn toestel lag.

Anoniem zei

Hoi Merel,
Ook hier nu wel weer foto's, gelukkig maar. De kaarten uit je vorige bericht zijn inderdaad mooi.
Groetjes, Janny

Annelies zei

Ik zie al je foto's hoor Merel.
Geniet van je vrije dagen, ik zal aan je denken.