maandag 17 juni 2013

Over rood



Oh heerlijk. Zoals jullie weten ben ik dol op rood, dus deze maand was het voorbereiden van de MOD Stashclub voor mij extra genieten. Nu is het eigenlijk altijd wel erg leuk om de stoffen voor deze club uit te zoeken, maar ja met rode lapjes werken heeft voor mij altijd iets extra's.


De hele snijtafel vol met lapjes en stapeltjes, het is wat werk, maar wat is mijn werk toch leuk ;-)

Wil je ook lid worden van de MOD Stashclub? Dat kan natuurlijk, lees hier alle details en mogelijkheden en geef je op! 

Een klein beetje rood zat van de week in mijn toetje:

een schandalige mix van aardbeien, bosbessen, een beetje limoensap (so far so good, maar dan nog met de toevoegingen van:) een dot mascarpone (maar kwark kan natuurlijk ook!) en verkruimelde digestive koekjes met chocolade!

Goed roeren en je hebt een soort kwarktaart in een kommetje! Jummie!


En een aankondiging van een tentoonstelling, Oosthuizen ligt even boven Purmerend, let voor je afreist even goed op de openingsdagen en tijden. Veel plezier, dat zal met het werk van Nel Berkhouwer zeker lukken!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh jummy voor zowel de rode lapjes als ook het 'fruithapje', wat heerlijk!