vrijdag 30 oktober 2009

Gesloten want ziek, maar morgen weer open!

Vandaag was ik ziek. In de categorie overgeven tot je meer dan leeg bent. Verder heb ik nergens last van (geen hoest of nies, dus ik denk meer aan een voedselvergiftiging ofzo), maar na een slechte nacht en al dat overgeven kreeg ik geen voet voor de andere. Daarom bleef de winkel vandaag noodgedwongen dicht. Ik hoop niet dat er al te veel mensen voor de dichte deur kwamen.


Voor morgen (zaterdag 31 oktober 2009) heb ik vervanging geregeld, dus dan bent u gewoon weer welkom!

Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Anette zei

Hoi Merel,

beterschap en ik hoop dat je snel weer opknapt.

Groetjes Anette

Birdblocks zei

Hoi Anette,

Gelukkig wel, het was slechts één dag narigheid, zaterdag was ik alleen nog heel slap (want ik had al een tijdje geen brandstof meer gehad) maar voelde me verder wel goed. Dinsdag ben ik lekker weer zelf in de winkel!