dinsdag 20 oktober 2009

The Lost Quilter

Dit weekend niet aan heel veel toegekomen en dat komt voornamelijk door het boek The Lost Quilter van J. Chiaverinni. Ik had hem al een tijdje in huis, maar nog even bewaard. Nu was zaterdag mijn vorige boek uit en begon ik dus 's avonds voor ik naar bed ging in dit boek. Om 5.21u deed ik met loden armen het licht uit om het om 8.30u weer aan te doen om verder te lezen. Wow, het is geen vrolijk verhaal, maar het greep me en ik kon het niet wegleggen (dat lijkt me duidelijk 5.21u, zucht). Zondagmiddag had ik het uit.

Maandag heb ik gespeeld met de invouwbare designwall (te bestellen via de website, levertijd een week of 3-4) en de lapjes van de zuurstokken die ik jullie laatst liet zien. (foto's volgen) Dat vond Roos mijn kat heel interessant en die sprong toen ik net klaar was met mijn lay-out op de bovenrand van de designwall en dat kan dus niet! Dus ik ving kat en omvallende designwall op en je raad al waar mijn ontwerp lag....
Juist: in een warboel van lapjes op de grond :-(
Dus ik kon weer opnieuw beginnen, katten buitengesloten, wat heel veel kattengezang op de gang opleverde, maar ja.

De lay-out is bepaald (2x LOL) en vastgelegd, maar ik ben er niet meer aan toe gekomen om hem in elkaar te naaien. Wordt vervolgd...

Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: