dinsdag 16 februari 2010

Flying geese update 10

Vandaag heb ik zeer weinig (nuttigs) gedaan, even genieten na zo'n drukke tijd. Ik begon de dag met het uitlezen van het boek: Reddende engel van Katie Fforde Heerlijk lui op de bank, ik begon op pagina 102, dus ik had nog tweederde voor de boeg. Nu is het jammer dat het uit is, maar ja zo gaat dat met boeken. Ik ga op zoek naar haar andere boeken, hoop dat die net zo leuk zijn. Volgens de recenties '...pas op: Katie Ffordes romans zijn verslavend...' mag dat geen probleem zijn.

Na nog wat HH klusjes heb ik heel even wat Flying geese ondergrondjes getekend, maar de droomwereld van andermans creatieve geest beviel mij wel vandaag, dus heb ik mij ook nog verlustigd met het kijken naar een DVD van de film Chocolat. Oh babe, die Johnny Depp....MMM  (need I say more)
Dus dat is wel het enige dat ik te melden heb over de flying geese deze week (en dan ook nog een half uur over de deadline, het is al bijna half één). Volgende week meer...

Groetjes,

Merel

Geen opmerkingen: