zaterdag 13 februari 2010

Rijswijk dag #2

Als dat niet uitnodigend is...

of dit hoekje:

Oh, die tweed-quilts, ik krijg meteen zin om nog een Work in Progress aan mijn lange, lange lijst toe te voegen. Het klopt wat er op dat eerste quiltje staat, het ziet er heerlijk warm uit en je krijgt spontaan zin om de quilts te bevoelen, ik vraag me alleen af of ze niet zwaar zijn. Als ik het goed zie is ook (bijna) geen enkele quilt voorzien van een tunnel, dus ze worden niet opgehangen door de maker/gebruiker.Ze liggen dus op bedden, maar zou dat als sprei zijn, of als deken?

Dit keer geen foto van de stand, die is namelijk niet veranderd, we altijd hebben lekker veel voorraad mee en hoeven dan dus aan de laatkomers of zondag-bezoekers geen nee dat is al uitverkocht te zeggen. Ik heb zelfs vanavond nog wat voorraad bijgesneden in Amsterdam, zodat het morgen nog net zo netjes en verkrijgbaar is als vrijdagmorgen. 

Nou nog één foto dan, een detail van het applicatiewerk van de tentmakers uit Caïro:


Tot ziens morgen op de laatste dag alweer van Rijswijk (of natuurlijk vanaf dinsdag weer gewoon in Amsterdam).

Groetjes,

Merel

1 opmerking:

Carmen zei

Very, very pretty!!!