woensdag 10 februari 2010

Gezongen met het Metropole Orkest en Beurskist voor Rijswijk deel #4

Wow het was geweldig: ik heb gisteravond gezongen met het Metropole Orkest in het Concertgebouw.

De (weinige) mensen die mij ooit wel eens hebben horen zingen krabben zich nu vertwijfeld achter hun oor. Ik kan namelijk maar beter niet onder de douche zingen, want de kans is groot dat de tegeltjes van ellende van de muur barsten, maar ja, toch is het waar wat ik schrijf. Nou moet ik er bij zeggen dat de rest van de zaal ook meezong hoor :-)
Dit is wat er echt gebeurd is: We waren gisteravond bij een speciaal concert van Acda en de Munnik die samen met het Metropole orkest in het Concertgebouw een aantal van hun nieuwe nummers zong, afgewisseld met een aantal van hun grootste hits. Het was geweldig. Nu kan ik dus zeggen dat ik in het (toch best wel chique) concertgebouw heb staan swingen en zingen, LOL. wat een belevenis.

...Weten jullie meteen waarom ik fluister ( ik ben een beetje hees)...

Maar dan nu waar jullie echt voor komen: een plaatje van de één-naar-laatste kist. Het wordt was saai (LOL) weer een regenboog aan kleurtjes ..... (wordt dat ooit saai? Nêh, ik dacht het niet) ..... dit keer van de marbles en zwart-witte kist.

Tada, nog even buffelen om de laatste kist af te krijgen en alle andere spulletjes in te pakken, maar het gaat lukken hoor, dat is het voordeel van zo'n geweldige break van gisteravond, ik ben weer helemaal opgeladen om er tegenaan te gaan.
Ze weten het trouwens wel te plannen hoor die mannen (Acda en de Munnik bedoel ik): Het is al minstens de derde keer dat er vlak voor of na de Tentoonstelling in Rijswijk een concert van hen gepland stond waar we naar toe gingen, ik kan me nog een geweldig intiem openlucht concert in Bloemendaal herinneren en een speciale avond in Paradiso (die ons nog een parkeerbon heeft opgeleverd, maar dit geheel terzijde), met een volgepakte auto, omdat we net klaar waren in Rijswijk.

En dan ben ik nog vergeten te vertellen dat ik zondag én maandag ook al voor jullie op pad ben geweest (houd het werk dan nooit op? Nee, maar ach het is wel léuk om te doen hè), zondag was de groothandels-vakbeurs, waarop ik weel allerlei leuks/nieuws heb besteld voor de komende tijd (zoals de kerststofjes voor het volgend seizoen! Echt? Ja echt, nu al!). Dat vond ik nog niet genoeg, dus maandag ben ik nog even naar de groothandel geweest om een en ander op te halen, maar daarover volgende week meer, goed?

Oh ja, de luierinlegvelletjes (ondergrond voor paperpiecing) zijn ook weer binnen! Verzendingen hiervoor gaan op zijn vroegst op dinsdag de deur uit, want ik zie geen kans meer om eerder dan dinsdag naar het postkantoor te komen (ze passen niet door de brievenbus).

Morgen de laatste kist om te laten zien! Daarna zal ik jullie een glimp laten zien van wat er in Rijswijk allemaal gebeurd.

Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Kijken naar lapjes verveelt nooit!
Het concertgebouw heeft geen tegeltjes zeker? ;-))))

Marielle zei

Weer zo'n mooie kist, ik moet mijn gezin er echt van overtuigen dat we in de mei vakantie in Amsterdam wat voor mijn verjaardag moeten kopen LOL