donderdag 4 maart 2010

Block of the Month BOM 2010 Birdblocks sampler deel 4

Deel 4 van de sampler is online, klik hier om direct naar de juiste pagina op de website te gaan.


Dit is mijn uitvoering van het blok. Ik heb er nog even over gedacht welke van de kleuren in ik het midden wilde hebben, hieronder zie je de andere mogelijkheid, maar de donkerste van de driehoeken in het midden vond ik toch wel het mooist. Je kunt de grote driehoeken natuurlijk ook allemaal van dezelfde stof maken.


Ik heb de blokjes ook nog even allemaal bij elkaar gelegd, zo zie je meteen mijn uitvoering van de voorgaande blokjes ook. Kijk even op de website voor de layout, want die klopt niet op deze foto hoor!

Veel plezier met het maken van dit blokje! En niet vergeten om een foto van je blokjes te emailen, want dan kom je in de galerie te staan. Het is altijd leuk om alle verschillende versies van de sampler te zien, inspirerend.


Groetjes,

Merel

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

Mooi je blokken, en leuk om te zien, hoe het groeit,
Groetjes Joke
Ps de koffie staat koud te worden, zit nog steeds op je te wachten grinnik