zondag 14 november 2010

Met vrouwen gooien voor gevorderden

Of een gevalletje: 'do not try this at home BIG time!'
Kan je raden waar ik ben geweest?


Er was iemand verkleed als discobal.
Er was iemand verkleed als bananenboom.
Een Indiaan.
Een salamander, inclusief de pas-op-ik-ben-hartstikke-giftig-kleurtjes. Dat ook in het donker hele leuke effecten gaf.
En nog veel meer, er was live muziek, dans, theater, een geweldige lichtshow en acrobatiek...

Oh, ja en Darwin kwam ook regelmatig langs...

Weet je het al?

Nee?

Zal ik het dan maar zeggen dan?

OK, ik was bij de voorstelling Totem.
Van Cirque du soleil!

Geweldig (als altijd), enige nadeel het lijkt zo kort. Het magische sfeertje, de kostuums en make up, de acts. En oh ja de miniklapstoeltjes waar je een fortuin voor betaald (echt krap, echt veel). Maar ja, het is het waard. Evenals het terugkopen van je auto aan het eind van de voorstelling (alweer een fortuin).

Heerlijk.

Ik was eigenlijk van plan om dit blogje aan te kleden met wat foto's van en een link naar de site van Cirque, maar die website wil niet laden. Dus je moet het zelf maar even intikken, zou ik zeggen: www.cirquedusoleil.com (en hopen dattie het dan wel doet). Ik weet niet precies waar het staat op die site, maar ik kon een tijdje geleden een (hele korte, maar wel gave) preview zien van deze show.

Ik vind het een aanrader, deze show, hoewel de verhaallijn dit keer wat dun was, dat heb ik wel eens beter gezien, maar evengoed.

Morgen een blogje over de nieuwste dolly quilt en sorry sorry, ik ben vergeten om foto's van de bijeenkomst van afgelopen zaterdag te maken! Misschien moet ik de deelnemers maar vragen of ze volgende keer alle quiltjes tot nu toe eens meenemen, dat worden volle foto's! Het gaat best wel al hard, dit was alweer de zesde!

Phoe, vandaag natuurlijk op het puntje van mijn stoel de Formule 1 zitten kijken, de laatste wedstrijd van het seizoen en nog 4 kanshebbers voor de titel. Superspannend. Helaas had mijn favoriet Mark Webber gisteren de kwalificatie verknoeid en had ik daardoor niet veel hoop meer voor hem (en inderdaad), maar een enorm slechte tactische beslissing hield Ferrari met Alonso ook uit het strijdgewoel en daardoor kon de outsider Seb Vettel er met het spreekwoordelijke been vandoor(waar twee honden vechten om een been gaat de derde ermee heen, nou vandaag gold dat zéker). Hij is vandaag met z'n 23 jaar de jongste F1 Wereldkampioen ooit geworden! Nou ja als Mark het dan niet mocht zijn en ach Lewis Hamilton had alleen nog een rekenkundige kans, dan liever Seb als Alonso als regerend wereldkampioen. Enige nadeel, nu moeten we 3 maanden zonder, WAAH. Jammer, en oh wat zal ik een quilttijd overhouden....

14 maart is de eerste wedstrijd weer, nog 118 dagen, lees ik op de site van RTL. Nou ja aftellen dan maar :-) Al is het maar afwachten of er ooit nog een seizoen komt waarin het zo spannend is met zoveel kanshebbers voor de titel, het was me het seizoen wel, dit jaar!

(en nog steeds een fotoloos blogje, morgen maak ik het goed, OK?)

Groetjes, 


Merel 

1 opmerking:

Reen zei

Hey mop, JAAAAAH! Salamanders! En die discobol-man *zucht* ik vond het een van de beste shows tot nu toe. Heb driekwart van de voorstelling met open mond zitten kijken (zal er wel idioot uitgezien hebben, jammer dan, LOL)