vrijdag 29 juli 2011

Weer eens iets anders...

Soms moet je gewoon eens iets anders maken :-)

Kijk maar:

De bodem


Nu nog een ongeregeld zooitje


Maar na het mixen...


oh, heerlijk een sinaasappelkwaktaart


en wie mag de kom uitlikkûh?..... Ikke!
(dat is dan weer het voordeel van allen wonen, LOL)

Ja dames, het is weer tijd voor een feestje, want het is alweer bijna een jaar geleden dat ik dit schreef. Vanavond komt mijn maandelijkse Bee bij mij thuis, dus dit is alvast een voorproefje!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

8 opmerkingen:

Judith zei

Gefeliciteerd Merel.

Yvonne aka sommeke zei

Jarig op 1/8 en je wordt 38?
44 lijkt me een te grote schoenmaat.
(Ni slaan als ik mis ben, hé!)
Alvast van harte gefeliciteerd!

inge zei

alvast gefeliciteerd! mmm, die taart ziet er lekker uit!

Anoniem zei

Hey gefeliciteerd. Het ziet er echt uit als een sinaasappelkwak(taart) (haha) Fijne dag
Jenny

Birdblocks zei

@ Yvonne, jij kan goed rekenen (iets te goed, LOL) ennuh, jou zou ik nooit slaan!

@ Jenny, je snapt 'm helemaal (het is geen typo) HA HA

Elske de Bruin zei

Ik heb de taart mogen proeven en hij was heel erg lekker!

Anoniem zei

Ha Merel,
Alvast van Harte Gefeliciteerd,maak er een fijne dag van!
De taart ziet er heerlijk uit!
Groetjes Adri.

Shirley zei

En ook al jarig geweest tijdens mijn vakantie, proficiat! De taart was zeker superlekker?