donderdag 4 augustus 2011

Ik ga op pad en ik neem mee....

Nee, de winkel blijft de hele zomer gewoon open! Ik ga niet weg, maar jullie misschien wel, en als je dan weg gaat, kan je maar het beste in stijl reizen niet waar?



Net binnen, schattige koffertjes, misschien een beetje klein voor een reisje, maar toch zeker heel geschikt voor een bee!
 
deze is ongeveer 33x13x29 cm


deze meet ongeveer 28x10x24 cm

en deze is ongeveer 23x8x19 cm
De voorraad is beperkt, maar ik wil natuurlijk best een reserveringslijstje aanmaken voor wanneer de nabestellingen binnenkomen :-)

Ook is de nieuwe agenda binnengekomen:


en deze kalender voor 2012:


elke dag een velletje, elke dag een blokje, wat een feest. Dagelijks weer de keuze of je dit blokje wel of niet wilt maken. Niet allemaal proberen te maken hoor, dan gaat het op werk lijken! Gewoon lekker kiezen.

Een wand/maandkalender is nog onderweg, maar die verwacht ik nu ook snel.

Dan is er ook nog een enorme stapel nieuwe boeken binnengekomen (note to self: foto maken van de stapel boeken) en stofjes, stofjes, stofjes.
(hint, de stofjes achter de koffertjes is een nieuwe serie moderne kerststofjes van dit jaar, maar er is meer, veel meer)


Groetjes, 


Merel

1 opmerking:

Elly (creatieveling Elly) zei

Hè bah wat een lelijke koffertjes en heel gevaarlijk. Voor de portemonnee LOL