vrijdag 22 maart 2013

Over spelen


Het begon met een stapeltje van 6 strookjes stof op mijn bureau. Een leuke serie bij elkaar, dus ik wilde ze samen verwerken en ze niet zomaar in de restenbak mikken.

Zonder een echt plan, behalve dan dat ik het een beetje scrappy/crazy wilde aanpakken ben ik gewoon maar eens begonnen.

Snippers en stukjes combineren. Een beetje logcabin style, maar dan uit de losse hand. Een setje met enkel maar wat stroken, maar niet recht.

En voor je het weet...

Heb je 4 blokjes af :-)

En ik heb nog ongeveer de helft van die stroken over! Dus ik kan nog even door :-)
(om heel eerlijk te zijn heb ik die bovenste foto van de strookjes pas gemaakt toen deze blokjes al af waren! Ik dacht er niet eerder aan)

De stofjes die ik gebruikte zijn Hot Chocolate van Camelot, lekker modern retro!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: