woensdag 1 mei 2013

Over Oranje

Gisteren had ik toevallig een oranje shirtje aan, het was nou eenmaal de bovenste van de stapel... Maar het kwam wel goed uit natuurlijk ;-)
Waar ik met voetbal dat oranje shirtje wel mijd, vond ik het nu geen probleem. Deze dag staat nu eenmaal in het teken van gezellige feestelijkheid. Of je nu Oranjegezind bent of niet,en het is ook nog eens elk jaar mooi weer op die dag, LOL.


Voor mij is het alleen al een leuke tijd omdat ik dol ben op sinaasappelvla, en dat is er alleen met koninginnedag. Dus daar moet ik dan wel even gebruik van maken!

Verder speelden wij gisteren het spel: In naam van de Koning....

... voor het eerst, dus ik kan nog niet zeggen of het echt leuk is, maar het heeft wel wat. Ik denk dat het leuker is als je het met meer dan twee deelnemers doet.


Was ik van het weekend ook nog even bij de IKEA en hier moest ik wel om lachen.
Wat moet ik nou denken van hartjes op de mat, dat je je voeten afveegt op de liefde? En dat zinnetje, is dat nou een positieve 'you again' :-)  ?
Of een negatieve: 'oh nee hè, You again!' ha ha


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: