donderdag 28 oktober 2010

Winkelleuks

Is dat een woord? Ik maak er gewoon even een woord van :-)

Jellyrolls en charmpacks:


Twee mooie kistjes:


en van voren:

Nog meer jellyrolls, een blauwe batikrol en een effen:


Sorry voor de flitsglans op de komende foto's, maar zonder flits zijn ze niet te fotograferen en op de scanner passen ze niet:

kalender: Quilts:

en de achterkant, met afbeeldingen per maand:

Kalender TPP:

en de achterkant, met afbeeldingen per maand:

Kalender Laundry basket:


en de achterkant, met afbeeldingen per maand:

is dat even genieten van al dat leuks?

Ondertussen ben ik lekker bezig met de dolly quilts, het maken van de top van DQ6 voor de bijeenkomst op 13 november en het rustig aan handquilten van DQ4 met perlé garen, binnenkort een update! Omdat ik nummer 6 wel graag op tijd af wil hebben heb ik besloten dat ik DQ5 nog even laat zoals ie is, die quilt ik wel als ik er tijd voor heb, want ook die wil ik graag met de hand quilten. Ik ben eens benieuwd of Elly (klik) er al mee is opgeschoten...? Misschien komt die van mij in mijn vakantie aan de beurt!

Mijn vakantie is 20 december 2010 t/m 3 januari 2011, dan is de winkel gesloten! Ik weet nog niet of ik wegga, misschien blijf ik wel 2 weken heerlijk thuis, kat op schoot, boekje erbij, pot thee en wat te snoepen onder handbereik, muziekje op de achtergrond, kaarsen aan en een quiltje over de benen, MMM, waarom zou ik eigenlijk weggaan, LOL.


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Marloes zei

het ziet er naar uit dat ik binnenkort nog maar eens langs kom :-) die doosjes en die jellyrolls...

Yvonne aka sommeke zei

Hmmmm, véél nieuw leuks!
Goe weekend!

Shirley zei

Smmmmulllen, gelukkig wordt je hier niet dik van (jawel, pondje erbij melde de ddc-coach gisteren)