zaterdag 20 november 2010

Sampler Zaterdag: Ohio Star

Even opzoeken waar ik gebleven was met het showen van mijn eigen uitvoering van de BBSQ. Dat kan heel gemakkelijk door in de rechterzijbalk even op Gratis BOM te klikken. En dan blijkt dat ik tot en met deel 4 (blokje 3) heb laten zien.

Het vierde blokje is de Ohio Star. 

Voor mij toch wel een echte klassieker, dus die 'moest' in mijn sampler. Ik vind het een leuk effect hoe de silhouet bloemen een beetje in de achtergrond verdwijnen, waardoor de ster wat minder 'hard' wordt.

Hier een plaatje zoals het blokje in het geheel zal worden geplaatst.
Ach, hij ligt nog een beetje apart, de ster. Dat komt omdat er nog twee blokjes tussen komen (en een niet gepatcht lapje). Maar dat zullen jullie in de komende weken op zaterdag zien :-)

Het middenstuk ziet er nog maar kaal uit hoor zo, zonder die applicaties. Ook daar komt nog verandering in!
Wil je dit blokje nog downloaden, dat kan via deze link. Het huidige blokje van november vind je hier. De overige blokjes zullen vanzelf nog een keer langs komen :-)


Groetjes,


Merel

Geen opmerkingen: