woensdag 20 april 2011

Jonkies

Het gaat voorlopig nog goed met mijn plantjes... Ze zijn niet allemaal opgekomen, maar kijk, er staan al heel wat kiemblaadjes, nu weet ik natuurlijk niet meer welke nou ook alweer welke zijn, want ik heb onderhand het bakje een paar keer gedraaid, dus je ziet vergeet-mij-nietjes en klaprozen, kies maar wat wat is :-)

Afgelopen weekend niet veel gedaan, wel lekker Formule 1 gekeken, ik vond het een leuke race, want ik zat te genieten van de bewegingen van Marc Webber, die van de 18e naar de 3e plaats reed!

Ik heb ook nog een klein werkje gedaan, namelijk een stukje genaaid aan twee broekjes voor nic-nee (nichtje/neefje) baby ...
Ik liep even vast, omdat ik nu elastiek erin moet gaan doen, langs de pijpjes en boven, maar dat moest ik nog even halen. Ik heb het patroon hiervandaan, een leuke weblog met allerlei patroontjes voor kids en spulletjes.

Dan heb ik ook nog een wasje gedaan (uhm, dat doe ik natuurlijk wel vaker hè...):
 
This baby is eindelijk voor het eerst gewassen. En kijk even naar de kleurvangdoekjes! Diep en donker rozerood! en kijk nu maar weer eens naar die groene vlakjes... Geen spatje verkleuring, alles is nog netjes helder groen. Ze werken echt, de color catchers!

 Zie hier in daglicht.

 Voor diegenen die zitten te wachten op het blokje van de BLOM van deze maand, sorry, ik vergeet het steeds, maar ik moet dit even vanaf de winkel uploaden, dus het kan nu weer even niet. Afgelopen dagen was het te druk in de winkel om er ook maar iets naast te doen! (ik dacht dat ik een herinnering in mijn agenda had staan om hem op tijd te uploaden, maar de waarschuwing is deze maand niet gekomen). Hij komt hoor!


Groetjes,


Merel

Geen opmerkingen: