zaterdag 28 april 2012

Over bezoek en kleurtjes


Oh, arch! Moet je nou kijken, krijg ik leuk bezoek in de winkel van Lynette Anderson, is de foto mislukt! Lynette was van de week bij de buren om een workshop te geven en kwam ook even bij mij in de winkel kijken (en shoppen :-)   ) Kijk Elly staat er wel goed op ;-)

En omdat ik het zo kaal vind als ik jullie niks kan laten zien van mijn geheime project, ben ik ook nog maar even met deze snelle blokken begonnen ;-)

Rechthoekige 4-patch, afgewisseld met grote Kaffe-lappies. De diep-donker-roze stroken komen er als 1e rand omheen en als dat klaar is ga ik even kijken of het mooi is om een 2e rand van de streepjesstof eromheen te doen, die wat breder zal worden. Maar als ik dat niks vind dan komt er een brede Kaffe omheen en doe ik het streepje gewoon als bies ;-).

En dan zei vanmiddag een klant 'look at this nice snowflake design'.... Snowflake dacht ik?! Hallo, het is eind april! Zeg Muts, wordt het niet eens tijd dat ik er een voorjaarsquiltje op hang! Dus bij dezen:

Die eraf en die erop, hè hè, wat gaat de tijd toch snel, ik zal wel fun hebben ;-)
( oh, yes I do!)

Volgende week zondag (6 mei 2012) gaan we alweer met de bus naar de quilt tentoonstelling in Veldhoven, er zijn nog een paar plekjes over, maar niet veel meer! Voor alle dames die zich hebben ingeschreven, je zou een email moeten hebben ontvangen met alle gegevens, en een leuke kortingsbon voor bij de stand van Evy en Petra van het Quilterspalet! Dus even printen en meenemen!

Groetjes,


 Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Annelies zei

@Leuk, maar jammer van de foto. Lynette kwam helemaal enthousiast terug.

Shirley zei

Gezellig! Kleurrijke foto's verder, net een snoepwinkeltje!