dinsdag 5 april 2011

Crashtest Dollies

Afgelopen zaterdag was de eennaarlaatste Dollyquilts bijeenkomst. Dit keer maakten we een patroon dat Sarah The Bubble quilt had genoemd. Ik noem mijn exemplaar Crashtest Dollies. Omdat de cirkels me doen denken aan die zwart/witte cirkels die ze op crashtest dummies zetten, om te meten welke bewegingen die poppen maken bij bepaalde impact.

Ik wil er nog wat handgequilte cirkels aan toevoegen, net als bij het voorbeeld van Sarah, dus hij is niet helemaal afgekomen. Dat komt wel, hij ligt alweer in de kast, op de wachtstapel :-) want nu moet de focus natuurlijk op de laatste der dollies (van deze serie) komen. Ik heb nog niet gehoord of de groothandel een volgende serie van deze quiltjes doet. Ik ben benieuwd, ik ben wel blij met de komende pauze, want ik heb gemerkt dat er andere dingetjes blijven liggen.

Dit weekend heb ik lekker niets gedaan, nou ja, niets doen, dat doe ik met een boek. Het is er een van Nora Robberts; High Noon, hij stond in de romantische categorie, maar het was ook bloedspannend, met een psychisch gestoorde die een politieagente (de hoofdpersoon) uitdaagde, met oa. een paar onschuldige doden tot gevolg. (als ik dat van te voren had geweten..., maar ja als ik een maal in zo'n verhaal zit dan moet ik het wel weten hè, hoe het afloopt)


Groetjes, 


Merel

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

schitterend en wat een kleuren
groetjes Joke