maandag 25 april 2011

Prinsen en princessen

Dit weekend was ik in Alaska in de winter....Nou ja in mijn boek dan. Het is wel lekker hoor om met deze warmte te lezen over sneeuw, ijs en heel veel lagen beschermende kleding. Ik las Northern lights van Nora Roberts. Een verhaal over een politieman in een klein plaatsje die met zijn neus in de boter valt met spannende momenten voor een paar bergbeklimmers, een ontdekte moord, en opbouwende spanning in het kleine dorpje.

Dit quiltje liet Anette zien. Ze werkt helemaal met de hand en is ook nog bezig met het handquilten van een grote quilt, dus deze kleine Dollyquilts komen tussendoor. Ze koos een effen zwart bij de felle Kaffe Fassets, een prachtig effect.


Anette is meteen begonnen met een volgende Dolly, in héél andere kleuren dan in het pakketje, kijk eens hoe leuk het gaat worden:
 Zal ze hem als Dollyquilt maken, of nog wat groter? De tijd zal het leren.

Tijdens het tikken van dit berichtje heb ik een video op staan van de laatste Formule 1 race. Want 3 weken pauze is wel erg lang hè! Lekker nog een keer kijken, live keek ik de race dit keer op Nederlandse tv, nu kijk ik hem nog eens met Engels commentaar. ( en dat is met David Coulthard, mijn all time F1 hero als commentator, mmm)

Over Engels commentaar gesproken, hebben jullie ook zo'n zin in 'het huwelijk' komende vrijdag? Ik mag dan niet echt bekend staan als een grote romanticus, maar dat vind ik toch wel leuk om te zien hoor! Daarom heb ik dan ook besloten om komende vrijdag 29 april de winkel gesloten te houden. Ook op koninginnendag zal de winkel gesloten zijn.

Dus let op: Birdblocks is gesloten op 29 én 30 april 2011!



Groetjes, 


Merel

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel veel plezier met 'het huwelijk' en een fijne koninginnendag!!!
Groetjes,

Carla.