zaterdag 25 juni 2011

De ganzen vliegen...

Het is misschien een beetje stil, maar kijk, dat komt, ik ben aan het werk...

...mocht je willen! ...Zodra ik deze quilt pak, openvouw en de naaimachine aanzet wordt ie bezet gehouden. Je zou bijna denken dat ze hem niet af willen hebben!


Thorg wijst hier even met zijn staart aan waar ik nog moet quilten.

En als de ene boender eraf is...

...springt de volgende erop.


oh, wat zit ie lekker.

Maar ondertussen...
De enige manier om nog wat gedaan te krijgen bleek te zijn door een andere nog-niet-affe-quilt op de bank te leggen en ze vriendelijk doch beslist door te verwijzen!
Het is natuurlijk ook zo dat ik nog steeds een beetje last heb van mijn virtuele verslaving hè, ik mag niet alle schuld op de beestjes afschuiven :-)

Nog een paar lijntjes, dan kan ik de randjes netjes gaan snijden en afbiezen! Jippie!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

R zei

Heel fraai!