dinsdag 20 september 2011

Niets doen

Oef, ik heb een heel moeilijk weekend gehad... als ik ten minste deze quote mag geloven:

'Niets doen is ontzettend moeilijk, je weet nooit wanneer je ermee klaar bent!'

Na alle drukte van afgelopen tijd mocht ik dit weekend even helemaal leeg :-) Heerlijk, een beetje boekje gelezen (niet het vermelden waard) en tutten (natuurlijk ook het hoogst noodzakelijke in huis gedaan, anders heb ik straks geen schoon goed meer, LOL)

Maar ja, ik wist wel wanneer het klaar was hoor, het niets doen, toen ik me ging afvragen waar ik nou eens zin in had om te quilten.... (wel lekker op m'n gemakje)
Nou dat werd deze:



Toch nog een paar steekjes gedaan. Niets doen... het is gewoon niets voor ons (quilters), laat dat maar aan de kat over:

Die kunnen het als de beste :-) Op een quilt en naast een quilt in wording (liefst daar onder, maar dat werkt zo onhandig)

En dan nog even wat inspiratie:

... de herfst komt eraan!

Groetjes,

Merel


www.birdblocks.com

4 opmerkingen:

Shirley zei

En toch zou ik best wel eens voor een dagje een kat willen zijn, geen zorgen aan je hoofd, helemaal chillen, zalig!

Johanna Zweden zei

Nee stillen zitten en ons, dat gaat niet, ook ik zeg dan tegen Simba neem dat stil zitten even van mams over dan kan zei, weer met haar neusje tussen de lapjes.

Nu als ik deze lapjes tegen kom, dan word het dus helemaal niet meer stil zitten wat een kleuren.

En net zoals Shirley, o wat zou het heerlijk zijn om kat te zien,en dan lekker voor de warme open hout vuur liggen en de hel dag, eten drinken en slapen, tussen mamma´s haar quilt!
Groetjes Joke

Elly (creatieveling Elly) zei

en wat voor idee heb je van de herfstkleuren?
Tja die Roos heeft het maar goed bij je.

Jantine zei

Mmm, zo een hele dag soezen zonder je te vervelen of de kriebels te krijgen om toch wat te gaan doen...