zondag 16 oktober 2011

Over liflafjes en oude gebouwen

Van de week was ik op uitnodiging van mijn branchevereniging bij een seminar over wonen, leuk om eens in de keuken te kijken bij een andere tak van sport. Ik heb een beeld gekregen van de stijlen van komend seizoen. Het seminar werd gehouden in een oud fabrieksgebouw, dat nu is ingericht voor dit soort bijeenkomsten. Leuk vind ik dat. Ik heb geprobeerd om wat foto's van het gebouw te maken, maar het was erg donker:

Het metselwerk van vroeger is zo mooi, met verschillende kleuren is een heel patroon gemaakt, ah, nostalgie, zo zie je dat tegenwoordig niet meer. Daarom vind ik het ook zo leuk dat ze dit gebouw een nieuwe functie hebben gegeven.


If you can't hide it embrace it!
(als je het niet kan verstoppen, omarm het dan maar!) Geldt dat ook niet voor bepaalde problemen in een quilt?! Ik vind het in ieder geval een leuk effect zo, die felrode buizen :-)


En als je naar een seminar gaat, wat doe je daar dan? Nou lekkere liflafjes eten natuurlijk ;-) Helaas zijn veel foto's die ik nam te wazig geworden, dus je kunt alleen van dit hapje en van deze schaal genieten, maar ik heb nog een aantal andere kleine bordjes met heerlijkheden voorbij zien komen!

(onder andere: minicupcakes met Oreo cookie glazuur, JUM!)

Het was een leuk dagje uit!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Shirley zei

Mooi die buizen, hebben ze in Parijs ook gedaan bij -ik meen - de bibliotheek. Heb me gisteravond ook verslikt in cupcakes en andere liflafjes, ga maar eerst sporten als boetedoening.