woensdag 18 april 2012

Oven niets doen...of niet


Ugh, zo staat mijn machine (ja, die zit daaronder verstopt ja!) nu al een week! Uitnodigend? Nee, blijkbaar niet....(dûh)
En dan ligt er ook nog een nuttig klusje naast, ook al zo'n motiverende berg stof...
Niet dat ik niks doe hoor...

ik ben namelijk mijn open kasten aan het herindelen. Ze zaten vol met dozen (zoals je er nog een ziet staan) met stof en andere dingen erin. Maar ik ben erachter dat ik mijn stofjes moet zien ;-) dus ze gaan uit de dozen en los op de plank! Roos checkt hier even of het behang nog goed zit... (ja inderdaad, met haar nagels ja!)

Hier helpt ze me de papieren weg te krabben...


Kijk de vakken zijn best groot hoor, ik pas er helemaal in, ook rechtop...


en zo nu en dan natuurlijk even pauze, want het is heel veel werk hoor helpen opruimen!

En zo ben ik lekker bezig, maar helaas voor jullie niet met veel toonbare productiviteit ;-) Als de boel weer netjes is (as if that is ever gonna happen) zal ik weer een plaatje laten zien.

En ondertussen hebben we ook nog lief

:-)


Groetjes,


 Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Marleen zei

En daarom zijn katten nou zo leuk! Succes met herindelen.

groeten Marleen

Shirley zei

Net als in ene winkel is het veel uitnodigende, als je ziet wat je hebt, helemaal waar, ik zou ook weer eens moeten gaan opruimen, diepe zucht. Leuke foto's! En oh die chocoladeletters, gaan allemaal naar de heupen, en de liefde stijgt naar je hoofd. Nou ja, beter zo dan andersom, want dat zou er helemaal niet uitzen.

Yvonne aka sommeke zei

LOL met Shirley!