zondag 8 april 2012

Over dromen

Op het pad naar mijn huis kom ik dagelijks langs een boomhut! Oh, daar word ik dan weer even helemaal kind van. In mijn hoofd heb ik er ook één en klim ik er heerlijk in met mijn boek (of iets anders ontspannends)


Het mooiste is eigenlijk nog het bordje dat erop geschroefd zit:
Een motto om na te streven!

Nog meer om vrolijk van te worden: nu het voorjaar is, is er ook weer veel meer keuze bij de bloemenstal, jeah! En als ik deze erbij zie, dan kies ik ze direct :-)

Wat een heerlijke combinatie, dat blauwig-paars en dat bijna roze rood....

.... en die schattige bloemharten:

Eens kijken of het in stof ook mooi is bij elkaar:

MMM, ik zou er zo aan beginnen! Maar eerst ben ik nog even bezig met het doorquilten van de kattenquilt!


Groetjes,


Merel

Geen opmerkingen: