dinsdag 24 april 2012

Over pit en geheimen

PFFF, dit weekend had ik de turbo erop :-) En het ergste is, ik kan het niet laten zien! Het is niet mijn gewoonte, of iets wat ik vaak zal doen, maar dit project blijft voorlopig nog even geheim, flauw hè. Misschien gaat ie naar een tentoonstelling, vandaar. En het zou ook tegelijkertijd wel eens een weggevertje kunnen worden, en dan is het ook jammer als het ding al uitgebreid hier op het blog te zien was, nietwaar?

Gelukkig had ik ook nog een ander klusje onderhanden, dus ik kan wel deze laten zien:

De randen zitten erom, en ik heb hem meteen even gesandwicht (sorry voor de vouwen). Voor het quilten had ik bedacht dat ik de achterkant ga volgen. Dat betekent dus dat ik de achterkant naar boven leg en daar de lijnen van het patroon op  de stof ga volgen bij het quilten.

Wil je de achterkant zien? OK daar komt ie:


En met al die quiltturbo heb ik natuurlijk helemaal geen tijd om te koken, dus ben ik de vriezer maar eens ingedoken. en kijk eens wat ik vond:

Hartig taartje met brie en champignons. Hè gelukkig, toch nog wat lekkers te eten, hij hoefde alleen even de oven in, lekker makkelijk. Zo zie je maar weer: wie wat bewaard die heeft wat!


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Merel, ziet er leuk uit, goed idee zeg om ook eens de achterkant als lei-draad te kiezen!!En dat geheim hmmm....je maakt me wel nieuwsgierig hoor maar ik laat me verrassen.
Groetjes Adri.